Figaro 2008.05.05. 18:50

Egy nehéz nap..

A gyomorfájás úgy látszik, megoldódik. Azt hiszem Cucka kommentje használt, nem Alex, hanem Alex anyu issza a teát napi kb. 1,5 liter édesköményt. Ma nem tudom mi történt egész nap reggeltől- estig bömbölt, gyakorlatilag semmit nem tudtunk kezdeni vele, addig hagyta abba, amíg kézben volt. Nem használt se a szék, se a babakocsi, mondjuk itt volt némi „nyugalom” beletettük húzogattuk, elaludt. Ma mintha folyamatos Anya- Apa hiánya lett volna, vagy nem tudom, mi de horror volt. Így estére valószínűleg elfáradt az egész napos nyugtalanságba, és éppen mélyen alszik… A hetek telnek, szépen nő, már a múlt heti ajándék pelust kinőtte, a csomag jó negyedét átadtuk az enyészetnek, hétfő van, ma van a méréses nap kíváncsi vagyok mennyit szedett fel, már a combján rendesen látszanak a hurkák… A látogatások első fejezete  a hosszú hétvége alatt lezajlott, az utolsó vasárnapi látogatót már átaludta.
Mire befejezetem a postot Alex anyu ismét elment egy kicsit shoppingolni, igaz most nem egy túl messzire csak a boltig ez oda- vissza kb. 20 perc, érdekes, mert most nem küldtem Ő kérte, menne egy kicsit sétálni. Tényleg kemény nap volt….. Nem csak nekem ezek szerint, bár tényleg nem volt egyszerű, egy project körvonalazódik a fejembe már a múlt hét közepe óta, ez szinte minden szabad gondolatom kitölti, folyamatos megvalósítási terv, lépésről- lépésre végig játszása mellett már nekem is szükségem volt délután egy kis ügyféllátogatásra, hogy ne csak a sírást halljam egésznap, de én helyzetem sokkal egyszerűbb, beülök a kocsiba, felkeresem az ügyfelem. A lakás és a cím közt bőven van időm gondolkodni. Így megértem Alex anyu sétálási vágyát.     

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr13455356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.05.07. 11:00:24

Örülök, hogy Nálatok is bevált! :)

lare 2008.05.08. 12:22:03

én is örülök ,)) tapasztaltam a barátnőknél és ezért javasoltam cuckának, mikor panaszkodott, hogy a baba hasfájós ,))

itt is mondtam, de Cucka beelőzött ,))))
süti beállítások módosítása