Figaro 2009.05.14. 13:57

Cerka

Tegnap délután dokinál voltunk. Folyamatosan a füléhez nyúlkál, és időközönként patakokban folyik belőle a zsír. Tovább nem várhatott a dolog gondoltam itt az alkalom megnézetni, ráadásul az új védőnőnk is hisztizett, hogy miért nem kezdtük el pontban 1 évesen a cerkán a bőrt húzogatni. Szerencsére ezt a kérdést nem nekem tette fel ezt Alex anyu kapta telefonba, ha tőlem kérdezi biztos közlöm vele finoman, ha ennyire unatkozik hogy ilyenek járna az eszébe van egy 18-as bolt a városban ott vásárolhat magának húzogatni valót. Na de mindegy lehet, hogy igaza van és tényleg polírozni kell már most a bohócot. Az interneten semmi használhatót nem találtam erről. Hihetetlen, hogy még ebben is megoszlanak az orvosok véleményei, régi könyvek, idősebb orvosok szerint egy éves korától húzogatni kell, középkorúak szerint 3-4, a legújabb kutatások szerint ráér 6 éves korában elkezdeni. Ezt mondjuk erősen kétlem, mert elképzelhető, hogy ha gyerek a suliban dicsekszik a tanár néninek, hogy apa esténként húzogatja nekem otthon, akkor igen valószínű, hogy már aznap délután marcona fekete maszkos Police feliratos csákok ugrálnak be az összes ablakon, és elég nehéz lesz megmagyaráznom, hogy nem vagyok pedo, csak ez a legújabb trend. Mindegy, ha már doki ezt is megnézetjük. Felvázoltam a dokinak a két problémát, a cerkás dolgot abszolút rányomva a védőnőre. A dokink poénos kedvében megkérdezte Alexet, na mivel kezdjünk a füleddel vagy a farkaddal? A fülel kezdtünk, szerencsére semmi, gond legalábbis nem szervi, nincs gyulladás stb.., egyszerűen szereti fogni a fülét amit a füle úgy hálál meg, hogy folyik belőle a cucc. A cerka, doki elmagyarázta ugyanazt amit én találtam a neten, hogy igen nagy a szórás ebben a kérdésben, de megmutatta mit és hogyan kell csinálni. Mi is próbáltuk neki, de ennyire mint Ő nem mertük felhúzni. konkrétan elég rendesen felhúzta, de semmi gond vele, minden ok, viccesen hozzátette, hogy jó lesz ez lesz mit mutatni a védőnőnek…

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr751121322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása