Figaro 2008.02.15. 19:04

30 - 31 - 32. Hét

Ismét eltelt 3 hét, a helyzet változatlan növünk, növünk és növünk…. Az éjszakák már majdnem egyenlők a nappalokkal ugyanis az uraság éjjel van fent, nappal alszik, ez nagyon izgalmas, mert ilyenkor Alex anyu a fotelben meditál az élet nagy dolgairól, amíg én alszom, nappal cserélünk, Ő alszik, én dolgozom. Egyéb figyelemre méltó esemény nem igazán történik, már vásárlás sem hoz lázba minket, mivel jóformán a kelengyelista végére értünk, egy két apróság még hiányzik, de ezek már ráérnek. Ruha ez a kedvenc részem már másodszorra szabadulok be aegy nagy ruha kereskedés, inkább leírom a nevét C&A, aki teheti és van a közelében mindenképp látogasson be, a gyermekosztály akciói k****a jók, az első vásárlás alkalmával, sikerült megvennem egy karnyi farmert, tudjátok amire ki van helyezve az üzletben levettem odavittem a kasszához, kb. 11 db 62-74 méretig kantárostól a simán át a béleltig. Tegnap a nagy Nyugati téri plázában is akció volt itt sikeresen bevásároltam pulóverből, pólóból, mellékelek két képet, mielőtt valaki azt hinné, hogy mi nyertük az ötöst, sajnos nem lehet azért mert nem is lottózunk, de az árak magukért beszélnek a kantáros naci amit kirakok képbe 890.- (3490.- helyett), a pulcsi inggel szintén 890.- (4950.-helyett) szinte kivétel nélkül mint Disney, mondjuk ez jelen esetben tökmindegy, akár trapper is, vagy bármi nem a márka a lényeg nagyon jó az anyaga, és az ára is szerintem. A másik kép egy tök jó (szerintem) fürdő kád, némi vitát váltott ki itthon kettőnk közt, mert baromi drága, de megéri, nekem nem volt ilyenem, sima kádban is tök jól elfürödtem, de ez nagyon nem hat meg az én gyerekemnek legyen a legjobb, mentségemre legyen mondva az egyik nagy aukciós oldalról szereztem be az ár harmadáért, de még így sem volt olcsó, mindegy megérte, gyorsan lobbiztam egy sort mellette, de drágám így nem kell félned hogy a köldökcsonk vizes lesz mert ebben biztos nem… Na mindegy ennyit a vásárlásokról végül is ez nem egy shopping blog. Tulajdonképpen amiért ez az oldal létrejött az, az hogy milyen nehezen vagy könnyen viseljük mi férfiak ezt a 9 hónapot, így már-már a finisben, részemről semmi extra, bár most jön a szülés, mert ugye oda be kell menni, a fényképezőgépet már lecseréltem újra, az első lép legyen tökéletes J. Eddig semmi komoly negatív dologról nem tudok beszámolni, a hangulatváltozások nem hiszem, hogy komolyabbak voltak, mint azokon a napokon, sőt.  A test változása is emészthető dolog, ez persze durvább, de nem vagyunk fogyatékosok, tudjuk ez ezzel jár, a szerelmi élet nem olyan mint volt, de ezt is tudtuk. Az anyagi része, egy felső kategóriás plazmát vehettünk volna az árából, és még hol van a „vége” amikor büszkén húzom ki magam a diplomaosztóján, igen az én fiam, de nem hiszem, hogy erről kellene megközelíteni a dolgot, hisz a millás plazma, soha nem fogja mondani, hogy apa……

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr34340793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.16. 16:12:54

Klassz holmikat vettetek :) Mindjárt a finisben vagytok, izgi...

Szösszenet · http://haromszosszenet.blogspot.com 2008.02.17. 21:33:46

Szia!
Még nem ismerjük egymást .. csak azon akadt meg a szemem, hogy ugyanannyi napot mutat a vonalzód, mint nekem .. 52 nap hátra :) Tehát április 9-re lehetsz te is kiírva :)
Én a múltkor a H&M-be szabadultam be, is szintúgy szuper dolgokat vettem ;)
Kellemes babavárást .. majd betérek olvasgatni :)
Gyere te is bátran! :)

Pöttye 2008.02.17. 22:23:25

Az utolsó mondat nagyon igaz...
Jó volt most is olvasni téged..tudni rólatok... :)
Hajár, nemsokára érkezik a csimota:)

Lyndy 2008.02.19. 16:07:36

Nagyon jó dolgokat vettetek és szép a pocak is. Mi is most értünk a végére a listának mire minden meglett hát kerek lett a számla, de mi is úgy voltunk vele, hogy mindent a gyerkőcért. És a finisben vagyunk. Alig van köztünk pár hét. Én a 36. héten vagyok. Sok egészséget nektek és jó babavárást.

Figaro 2008.02.19. 19:48:38

Sziasztok!

Szösszenet: köszöntelek köztünk, ha én nem is de feleségem igen :)))), megnézetm a blogot, nagyon szuper. drukk neked is...

Pöttye: köszönöm!!!

Lyndy: nagyon köszönöm, nektek is! A véleményt oszom mindent a gyerkőcért...
süti beállítások módosítása