Figaro 2008.04.16. 11:31

Első bejegyzésem

Sziasztok!

Én Alex vagyok és apát kértem meg, hogy írjon helyettem, mert én még nem tudok, engem jelen pillanatban elfoglal a világ megismerése.

A mai napon április 16.-án 7:43 perckor a világra jöttem 3670 grammal és 53 cm-el.

a képen még egy picit morci vagyok

 

 

 

 

 

 

 

Szülés:

Ez nem gyenge volt, vagy hogyan is mondjam.

Hajnali 3-kor Alex anyu keltet, hogy elkezdett folyni a magzatvíz. Mondom remek a doki kihangsúlyozta, hogy ezt ne várjuk meg itthon, 10 perces fájásoknál menjünk be, nálunk ez kimaradt, átaludtuk, egyből, majd a közepébe csaptunk. Autóba be irány a kórház a szokásos 20 perces utat sikerült a felére csökkenteni, szülőszobán megállapították 3 ujjnyira vagyunk kitágulva.  Egyből hívták a dokink, és jött a menet gépre rá szívhang, fájás vizsgálat, beöntés, zuhany. Majd a szülőszoba. A fürdőkádas vajúdást választotta Alex anyu, nem tudni miért ez valahogy bejött neki, csökkentette a fájdalmakat. Itt megemlítem nem volt fogadott szülésznőnk, de az ügyeletes ugyanis pont váltáskor indult nálunk a végkifejlet, egy középkorú hölgy Kati néni, én tényleg nem tudom mit csináltam volna nélküle, hihetetlen, oda figyeléssel a teljes vajúdás alatt velünk volt. Itt egy picit fényezném a dokink is, eddig mindig szidtam, gyakorlatilag ahogy beértünk egy órán belül ott volt és velünk volt végig. Így hármasban segítettük Alex anyut a végéig, mondjuk jobb híján én csak a kezét fogtam, de mást nem is igazán kellett. A szülésre nincs jó kifejezés, talán az érdekes. Nem valami jó érzés a feleségem „szenvedni” látni, gyakorlatilag úgy hogy nem tudok csinálni semmit, direkt megkért előre ne kezdjek el üvöltözni az orvossal, hogy csináljon valami, a Gold kártyám se lebegtessem, hogy mennyit fizessek, hogy ne szenvedjen, így hát én is tűrtem a tehetetlenséget. Egész 7:43-ig amikor Alex megérkezett, ekkor egy kicsit kikapcsolhattam amíg fotóztam, majd kiküldtek összepakolni az átöltözőbe a cuccost, ekkor egy pillanatra kihasználtam, hogy egy jó cigit elszívjak, olyan iskolás módjára a budiban. Körbetelefonáltam, és elindultam hazafelé a kórházból, itt bevallom férfiasan és nem kezdtem el bőgni a szülőszobán, mint Árpa vagy a Bochkor, de az utat hazafelé a kocsiban sikerült végig könnyeznem, azt hiszem ekkor csapódott le………..
 
Természetesen itt a blog nem fejeződik be folytatom talán addig amíg Alex át nem veszi tőlem a laptopot és pötyög tovább Ő.      

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr69428014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.04.16. 11:46:17

Gratulálok! Jó egészséget, minden szépet és jót kívánok!

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.04.16. 13:55:36

:) Szívből gratulálok a Térképész családnak! Jó egészséget Nektek! :)

(egyébként van olyan ám sokszor hogy a víz előbb elfolyik mint ahogy a fájások beindulnak :) Jól csináltatok mindent szerintem :) )

matusi 2008.04.16. 15:34:12

Gratulálok a kis családnak! Őszintén szólva biztos voltam benne, hogy elmarad az egy napon belüli beszámoló:-)) De tévedtem. Köszönet, hogy szakítottál időt, arra, hogy megoszd velünk ezt az élményt. Részemről nagy izgulás volt, most lehet tovább izgulni Liliért:-)

Lakótárs · http://hommelette.blogspot.com 2008.04.16. 16:31:36

Fantasztikus, szívből gratulálok! Apatársi jótanács: most aludj, amíg haza nem megy a család!

cucka 2008.04.16. 18:19:37

Gratulálok, tiszta szívemből! AlexAnyu és KicsiAlex is nagyon ügyesek voltak! :)

Tabby 2008.04.16. 19:37:54

Gratulálok, szép "munka" volt és nem kevésbé gyors! :)
(bár gondolom, ez csak innen kintről tűnik gyorsnak....:)

Lyndy 2008.04.16. 20:17:53

Nagyon gratulálok nektek, jó egészséget és sok tejcsit a kicsi Alexnek és nagyon ügyesek voltatok. És apuka várjuk a további beszámolókat és szépen írtál róluk. :-))

Ingrid 2008.04.16. 22:26:29

Szívből gratulálok a csodálatos élményhez és a szépséges fiadhoz!
Alex-anyunak gyors felépülést! Ezek a napok kivételesen csodálatosak, ezekért picit irigykedem, legszívesebben többszázszor átélném :))))
Szóval, most egy csodás periódust éltek meg, élvezzétek!

baybee 2008.04.16. 22:59:13

Nagyon nagyon gratulálok!

eriberi · http://www.lever.freeblog.hu 2008.04.17. 13:53:22

nagyon-nagyon gratulálok! Várjuk a további képeket Alexről!

kengurumama 2008.04.17. 14:23:09

Szia Alex! Üdv közöttünk! Gratulálok a szüleidnek is szívből! Ja és klassz srác vagy abban biztos vagyok, mert április 16-án tudni kell születni.:) Ezt én is így tettem, csak annak már 32 éve. Mindne jót! Jó egészséget!

Csillus 2008.04.17. 20:20:51

Sok szeretettel gratulálunk Alex baba születéséhez! Sok boldogságot a családnak :)

Zsuanyuka 2008.04.17. 20:56:43

Szívből gratulálunk az egész "térképész" családnak!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.18. 10:01:34

pedig tegnap reggel jártam már erre...és most meg mi fogad...egy gyönyörű kiskrapek képe!
gratulálok az egész Térképész családnak! sok boldogságot a kisfiatokhoz!
na és a végén engem is megbőgettél :)

Csjudit · http://csomor-meszaros.freeblog.hu 2008.04.21. 19:07:18

Gratulálok! Már olyan régen jártam nálatok, de most, hogy újra rátok találtam sűrűbben fogok jönni és meglesni a pöttömkét!!!

Pöttye 2008.04.22. 09:43:43

Én is belekönnyeztem... Gratulálok Térképész!!! :)
süti beállítások módosítása