Tegnap este, hosszú várakozás után este hétkor tettek ki minket a kórházból, természetesen vissza kell menni, hétfőn az anyakönyvi kivonatért, ezt valahogy 4 nap alatt nem sikerült megcsinálniuk. De ezt igazából lesz***om, a lényeg, hogy itthon vannak. Az éjszaka nemes egyszerűséggel a virrasztás éjszakája volt egytől-ötig sírás volt, de ez val’szeg az új helynek tudható be. De mielőtt eljött volna az éjszaka rám bízták a pelenkázást, ezzel alapjában véve semmi gond már jó párszor volt lehetőségem kipróbálni egyrészt van egy öcsém aki egy tízessel fiatalabb, de ez már rég volt, másrészt van egy pár kicsi környezetünkbe akin ezt próbálgathattam. Nagy rutinnal álltam neki, semmi gond nem volt minden rutin szerint, popsi kenőcsőzés közben kaptam egy kis kakit a kezemre jó nagy vigyor közepette amit a kisfiam küldött a kaki után. Az éjszakáról már írtam, horror volt, főleg, hogy azzal a tudattal feküdtem le amit Alex anyu mondott, ó éjjel meg sem mukkant a kórházban, keltegetni kellett a kötelező szopikhoz, hát itthon nem kellett… Nagy nehezen eljött a reggel, kicsit pihentünk is, megint bevállaltam a pelenkázást, most a változatosság kedvéért egy kis pisit kaptam, szintén hatalmas vigyorral vegyítve. Az egész eddigi napunk az alvással telt, nem nagyon hajlandó felkelni még szinte enni sem, nem is tudom kitől örökölte az alvókáját…..  Este új program lép, be életünkbe jön az első fürdetés, ezt majd a következő postban.
Nagyon köszönöm a sok gratuláló kommentet, nézzétek el nekem, hogy nem egyesével válaszolok mindenkink, Még 1x köszi mindenki.    
Első ágyamban töltött perc
Ne Zavarj Alszom
Hú az a másik újszülött csajszi akivel anyu egy szobában volt...
Kelnem kellene

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1434243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása