Figaro 2008.04.21. 20:27

Fürdés 2.0

Bye-Bye köldökcsonk. Ezt én kaptam ajándékba ma pelenkázáskor, be is indult a para, hogy valamit elk***tam, ordítás Alex anyunak, valami gáz van, valami száraz izé lefigyelt, innentől a stressztől nem látva Ő vette át tőlem, eltelt vagy két óra amíg magamhoz tértem, itt halkan megjegyzem csak a csonk miatt vettem meg ezt a kádat egy vagyonért, mert azt olvastam valami, hülye netes oldalon, hogy kb. két hét amíg leesik, nálunk ez nem élt meg két fürdetést itthon, na mindegy de kád jó. A védőnőnk itt járt, és felfedte a krém használatának titkát, jó forró víz kell és oldódik benne, a sima fürdővíz nem elég meleg hozzá, és láss csodát víz a mikróba, a kezem leégett amikor kivettem a poharat, de remekül feloldotta a krémet, tök jó máris látom értelmét. A fürdésben nincs változás ordítás végi, végül is miért szeretné a vizet 9 hónapig abban volt folyamatosan én is unnám…….      

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr20436003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy 2008.04.22. 10:11:35

Szeretni fogja majd csak idő kell neki. Nálunk 2 hét után volt az, hogy nem sírt a kádban. Csak csendben tűrte. Most 6 hetes a kisfiam és most már nevet is. :-)))
És nagyon szépek vagytok. :-)

Lakótárs · http://hommelette.blogspot.com 2008.04.22. 16:12:42

Arra érdemes figyelni, hogy hason fekve közelítsétek a vízhez, egy kicsit lógjon bele a lába, és csak utána fordítsátok hanyatt (persze lassan, óvatosan) és tegyétek a vízbe, hogy ne érje meglepetés a gyermeket. A sárga gumikacsa pedig alapkövetelmény. ;) Lehet, hogy ha hetek múlva is sír, akkor pár napot ki is kell majd hagyni, de ezt mondja meg a védőnő. Hiába, nagy sokk egy ilyen fürdés nekik, a kórházban általában csak csap alá tartják őket.

Tabby 2008.04.22. 20:50:56

Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy éhes és azért ordít? Tesómnál bejött a fordított sorrend, előbb evés, utána fürdés.
süti beállítások módosítása