Figaro 2009.05.05. 20:05

Ebéd

Kaptam már az élettől sok pofont, volt amiből nehéz volt felállni, volt amiből könnyebb. Soha nem bíztam igazán senkiben, mindig pesszimistán álltam mindenhez és mindenkihez, ma nem, és ez hiba volt, soha ekkorát nem csalódtam, mint ma, ez aztán pofon volt a javából abszolút nem várt, de az élet ettől szép amibe nem döglesz bele az megerősít, az hogy hogyan tovább majd az idő megoldja..

De mindegy ma nem ez a téma, (ezt majd egyszer talán egy spotban…) hanem az ebéd. Amikor úgy döntöttünk, hogy én maradok itthon a nagy kérdés a kaja volt mit eszik a kiscsávó? Nem azért, mert nem tudok főzni, ez elég jól megy, hanem hogy inkább változatos legyen, Ő mindig valami jót változatost egyen, nekem tök mindegy mit tolok az arcomba, de neki annyira nem biztos. Ezért megszületett a döntés rendelünk. Előtte azért volt varia ugyanis nálunk kisvárosunkban van ilyen igazi kisvárosi „Önkormányzati” kifőzde, persze van sima kifőzde és számos étterem is, de igazán ami számításba jöhetett az a házhozszállítás és városi. Ecsetelhetném, melyiknek mi az előnye de gondolom mindenki sejti. Tehát döntöttünk/ttem házhozszállítás! A „mindenkire mi főzünk” szlogenűt választottam, itt elég sokan rendelnek, jó nevű emberek adják a nevüket hozzá, biztos nem lehet olyan tré.. Teszteltük első nap mint mindent ezt is megkóstoltam, mielőtt adtam volna Alexnek, szerintem ezzel mindenki így van mielőtt valamit adsz a saját gyerekednek leteszteled, így volt ez mindennel, régen az orrszívóval, az orrba fújó tengeri sós orrtisztítóval, de még a panadolt is leteszteltem, hogy milyen ízű mielőtt adtam volna neki. A kaja: kellemesen csalódtam, mert nekem ízlett az első nap sárgaborsó főzelék volt, nem vagyok valami nagy főzelékes, de tényleg finom volt. Ezt igazolta Alex is a levest és a főzeléket is már az első nap betolta, igaz nem egyszerre mert azért az mégiscsak sok lett volna, de mivel az Övé 3x-ra megette. Na majd meglátjuk holnap, ez nap sem volt más gyakorlatilag ezt is megette. Sőt 2 hétig ezt rendeltük hétvégére is neki és gyakorlatilag mindent megevett. Tegnap Alex anyu   nyomására kipróbáltuk az „Önkormányzatit”, napokig nem hagyott békén, hogy az mégis több te is tudsz belőle enni stb… Hát nem jött be egyrészt mert, délelőtti alvás után mindig ebédeltünk így jött ki a lépés, tegnap nem mivel Gastroyal bácsi nem hozott kaját, nekünk kell érte menni, ezt elég nehéz volt elmagyarázni egy 1 évesnek, amikor felkelt megkérdeztem, mint mindig, hogy éhes-e, délelőtti alvás volt így tudja, hogy amíg Ő alszik megjön a kaja ami bent a hűtőben apa onnan veszi ki, hát ahogy kell mondat hangzott el: éhes vagy óriási vigyorral mutat a hűtő felé és közben mondja, hogy ŐŐŐŐ, ekkor legyél kreatív, na most mi legyen. Próbáltam elmagyarázni, vagyis mondani, hogy Alex ott most nincs kaja, fel kell öltöznünk és el kell érte mennünk, szegény 3x-ra értette amikor nem nyitottam ki a hűtőt, hogy ma onnan nem lesz kaja, ez kegyetlen sírásba torkollott, apa nem ad enni érzése lehetett. Még jó, hogy van itthon joghurt, és gyümölcs mindig, így reszeltem almát körtét, bele a joghurtba, hűtőből ki, ez más majdnem ugyanaz, hát a felét beküldte a nagydoboz joghurtnak. Utána szép lassan felöltöztünk és elmentünk ebédért. Megjegyzem itt előre drágább mint a rendelős, haza vittük oda-vissza bolt járattal együtt kb. 1.5 óra volt az út, ez nem gond mert ennyit szoktunk sétálni délelőtt. A kaja konkrétan 2 kanállal több mint a kiszállítós, a húst frankón nagyítóval kellett keresnem a másodikban, a nevét ne is kérdezd mert nem tudom a leves édes volt, amit rám köpött, ezzel jelezvén, hogy ezt edd meg te, próbáltam trükközni, hogy a kiszállítások dobozába tettem, nem jött be nem ette meg. Konzekvencia levonva: holnaptól ismét Gastroyal bácsi hozza az ebédet, mert azt megeszi, mert ott van mire felkel, és mert tényleg finom, és bőven elég a „nyugdíjas menü” fantázianevűt rendeljük ez változatos és nagyon szereti. Tehát ha egyszer valakinek döntés kell mit egyen olcsón a kicsi csak ajánlani tudom.    

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr781104893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása