Figaro 2007.10.18. 08:08

15. hét

Ismét léptünk egy hetet előre, ez már létfontosságú hét volt nem csak azért, mert tegnap felrakattam a téli gumit az autóra, hanem tegnap volt az uccsó vibrátoros ultrahang (hüvelyi), ami egyébként meglepett, én simára számítottam amikor rendelőbe léptünk. De ezt is gondolom orvosa válogatja, tegnap már kevésbé volt diszkrét, gondolta már rutinos monitor bámuló vagyok, ezért ha nincs a fal aminek nekidőltem kényelmesen így csak a fejem dugtam át a másik helyiségbe, premier plánba láthattam volna, hogyan helyez fel egy félméteres mű rudat térképészanyunak, így ezt a kevésbé élvezetes vizuális élményt a fal felfogta. Térképésszel minden rendben, a lelet már lassacskán nekem is értelmezhető lesz, bár még nem jutottunk el a 3 betű 3 számhoz, hogy rendszámtáblának nézzem a számokat betűket, de korának megfelelően nő: BPD: 30 mm, FL 19 mm, AC: 96 mm. Egy kis matekóránk is volt ismét, már múltkor is láttam a dokinál, ilyen forgatós Móricka naptárat, egy kerek valami, mint megboldogult iskolás koromból a szögmérő , csak kettő egymásba fordítva, egy tekergető valamivel a közepén, ebből Ő tökéletesen vágja, mikor mit kell csinálnunk, és hányadik hétnél tartunk, amit jelenleg tegnap trimeszterben kezdett majd átváltotta hétre, ez a kedvencem, végre megtanulsz hetekben számolni, hónapok helyett, és akkor érkezik a trimeszter, még jó hogy utána olvastam még az elején, hogy egy terhesség alatt 3 mértékegység van, a legnagyobb mértékegység a trimeszter, ennek a váltója, a hónap, ennek pedig a hét, tök egyszerű,
terhesség = 3 trimeszter = 9 hónap = 40 hét, mi épp tegnap létünk a 2. trimeszterbe, azaz 3. hónap 3. hete, azaz 15. hétbe. Ami külön öröm számomra az orvosi számolás végre egyezik a fent elhelyezett, pregnancy bannerrel. Őszintén szólva tegnap reménykedtem benne, meglátjuk végre az Adidas vagy Nike jelet, ezt most megmagyaráznám: már írtam, hogy Térképészanyu munkahelyén, ketten terhesek egyszerre, a marketing istennője azt hiszem, 4 héttel jár előrébb mint Térképészanyu a purchasing istennője, nekik tegnap megmondták, hogy 3 csík látszik, tehát val’szeg lány, ezt megkaptam e-mailben tegnap idézem: „………nak 3 csíkot látott a doki :) odalent”, ez volt a tartalom, erre erősen gondolkodtam mi az ördög lehet a 3 csík, semmi értelmes nem jutott eszemben mint 3 csík = Adidas, a gyerek már most márka hű? Ezt okosan meg is kérdezet mailben, mi az Adidas? Mire jött a válasz, nem az a kislány jele…. Ezért, gondoltam, hogy ha tegnap Adidas jelet látunk mi is, akkor lány, ha Nike pipát akkor fiú a mi kicsi Térképészünk . Ez tényfelismerés tegnap még elmaradt, de nem baj majd legközelebb, nem egész egy hónap múlva, de addig még jövő héten, AFP és védőnő…..                  
                 

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr6199863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.18. 11:30:53

A humorod észveszejtő:))) Adidas csík és Nike pipa:))))

Jó olasvni téged...

Sok egészséget Térképészanyunak!!!
süti beállítások módosítása