Figaro 2008.02.19. 19:35

Help!

Kezdőcsomagot vásároltunk (Huggies 1, és Libero 2) és igazából nem tudjuk eldönteni vajon melyik a „legjobb” kerestem különböző fórumokon, teljesen megoszlik a vélemény, a tervünk az, veszünk mindenből és meglátjuk melyik válik be, de addig is kérném a segítségeteket, ti melyik mellett teszitek le voksotokat, illetve nem csak voksokat a kommentek közt jöhet pro és kontra.
És még egy privát kérés, :))) a szavazás alatt találtok egy képet ez az új project, ezt szeretném megvásárolni Alexnek, ezt természetesen Alex anyu nem támogatja, ebben kérnék a lobbim mellé segítséget, akinek van ilyen vagy ehhez hasonló, leírná hogy milyen jó, mert jó :))))

 

 

 

6 komment

Címkék: vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr95346102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2008.02.20. 09:38:50

Sziasztok,


Mi pampers-sel kezdtünk ,de fiú gyermek lévén a pisi rendszeresen a hátán landolt , meg a combján kifolyt. Aztán rájöttünk a liberonak gumis a dereka, a pampersnek meg nem . Azóta csak libero. Próbáltam a rossmann ost, ami tulképpen libero csak gyengébb minőségü textilből. És annyival nem olcsóbb. Szóval mi liberozunk és lesem mikor hol olcsóbb (egy picivel)

A nyugiszék azért jó mert egy idő után a gyerkőc baromira unja a fekvést, de a kocsiüléshordozó elég szükre van szabva- a nyugiszék kényelmesebb! Bár nekünk csak egy szimpla kis szék volt csörgőbörgőforgózenélő maszat játékok nélkül, de kb 7 hónapos koráig használtuk, sőt abban kezdtem etetni is. Akkor hagytuk el amikor már kifordult belőle. És sose tettem az asztalra, csak a földre. Ott ült én meg főztem, mosogattam. Kb 3-4 hónapos korától tettük bele.


Minden jót nektek!!!

.Bea

Szöszi-Andi 2008.02.20. 20:20:43

Nekem mindenki a Pamperst ajánlotta ;) főleg kezdésnek .. aztán lehet kísérletezgetni pénz-takarékosabb pelusokkal ..
Mi már meg is vettük a Pampers Newborn pelusát, 2-5kg-ig ;)

A nyugiszék szuperjó, sok-sok kisgyereknél láttam, és szeretik .. főleg ha a kis lelógók még zörögnek, zenélnek vagy csinálnak valami izgit :D

(még szoknom kell, hogy apuci ír egy baba-blogot :D)

cucka 2008.02.21. 00:07:50

Mi Huggies-zal kezdtünk az egyessel (2-5 kg). A kórházban Pampers 1-es volt, de az akkor még nagy volt rá. Azóta is felváltva használjuk a két márkát (állítom a két gyártó összebeszélt: leheletnyi különbség van méretben köztük, de az pont elég ahhoz, hogy amikor az egyik márkánál már kicsi az 1-es méretűje, a 2-es méretű még nagy lesz rá, ilyenkor jöhet a másik gyártó által forgalmazott egyeske!), Én nem tapasztaltam, olyanokat, amiket a Bea írt, bár nekem is fiam van, és úgy látszik ebben sem egyforma két gyerek (nálunk a kakik szoktak hátközépen landolni, de ez ellen egyik pelenka sem tud megvédeni olykor-olykor!).
Szóval kezdtük Huggies 1-el, majd Pamper1, aztán Huggies 2, Pampers 2, most Huggies 3-ast hord (és már ott figyel a Pampers 3). DM-est kaptunk kipróbálásra, igazából nekem azzal sem volt bajom.
Azt gondolom, ezek a pelenkák, már kellően jól megvannak csinálva, csak megszokás kérdése is és persze saját tapasztalat, mert nincs két egyforma gyermek! :)
A pihenőszéket nagyon ajánlom, igaz nem rögtön születésekor, de másfél-2 hónaposan már mindenképpen. Akkor már nem alszik annyit, minden érdekli és sokszor a pihiszékében punnyadva az is elég inger számára ha nézheti a szülők evéshez készülődését vagy azt, ha anya mosogat, vasal...stb.
Remélem, tudtam segíteni! :)

U.i: A pelenkatartót ma már nem adnám semmi pénzért! Egyszerűen imádom! :)

Ingrid www.simoningrid.com · http://www.simoningrid.com 2008.02.25. 09:07:31

Én bevallom őszintén, nem vettem pihenőszéket, de meg is bántam!
Avval a vagn felhanggal tettem-vagy nem tettem- mindezt, hogy minek az? nekünk sem volt, a gyerek úgyis ellesz a hordozóban, vagy édesdeden eljátszadozik az ágyon fekve, míg én mindennapi teendőimet végzem, stb....
Ennek ellenére a gyermekem utálta a hordozót, folyton ki akart szállni (!) belőle, ha magam mellé tettem a konyhába mosogatás közben. Egy könnyebb ebédet pedig végkép nem bírt ki benne, amíg megfőztem! Egyedül a kiságyban vagy a nappali kényelmes kanapéján szintén nem akart maradni...
De most már késő... lassan felül és járni fog, fölösleges megvennem, Kistestvérkének azonban már biztosan lesz ilyenje!
TérképészAnyu! Egy ilyet be kell szerezni :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.02.25. 09:10:40

Pelenka: én lányos anyuka vagyok, nekem a Libero felelt meg a legjobban.
Abból is a newbornnal ajánlom kezdeni és súlynak megfelelően folytatni.
Fiúra nem tudom mit javasoljak, de úgyis kitapasztaljátok, mert ami egyik babának tökéletes, az másnak nem biztos, hogy az lesz. Az én lányom eléggé vékonyka, neki a Babylove (DM pelus) nem volt jó, amíg más anyukák imádták és ajánlották.
Kíváncsi vagyok végül mi lesz a befutó, már nem kell sokat várni :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.02.25. 12:34:25

sziasztok!
én Libero-fun vagyok...lehet, hogy az én orrom gyári hibás, de ha a Pampers-be egyszer belepisil Barni,máris olyan pisiszagú lesz, mint akin egy napja nem cseréltek pelust...:)
PIHENŐSZÉK KELL TÉRKÉPÉSZANYU, HA MAJD SZERETNÉL LÉTEZNI ÚGY, HOGY ALEX NEM A KEZEDBEN VAN EGÉSZ NAP, HANEM ESETLEG BÉKÉSEN FIGYEL...miközben próbálsz főzni, takarítani, fejni, hajat mosni,szárítani stb... :))))))))))))) talán ez volt nálunk a legjobb vétel...
süti beállítások módosítása