Figaro 2008.04.06. 09:38

Dugó

Némi változás ma reggel, elment a méhdugó..  Aha, király! De mi a szar az a méhdugó? Ezt infót úgy hajnal fél hétkor sikerült megtudnom, fél kómában, csak annyit tudtam kérdezni, indulni kell, a válasz nem volt, rendben, akkor alszom még egy picit.. Gondoltam én, egy picit pihizek még csak a dugó ment el, más infót nem kaptam, alvás, ez a gondolat  még kb. 2 percig tartott amikor megcsörrent a mobilom, és elmélyítő beszélgetést folytattam, már csak negyedig kómában az ügyfelemmel, remek ¾ 7 akkor most talán felkelek, ha már voltam ilyen hülye, hogy nem némítottam le a telefonom, meg persze a dugó is elment…. Alex anyu eme remek információ birtokában elaludt, gondoltam ha már úgyis fent vagyok, akkor dolgozom egy picit, ez mind addig sikerült amíg nem gondoltam megint a dugóra. Mivel csak annyit sikerült belőle kiszednem két megfordulás közt, hogy ez valami nyálkás véres izé, de ne aggódjak, mert még nem indulunk folytatta az alvást. Ez tök jó én itt ülök laptoppal az ölemben a fotelban, a dugó elment és csak ennyi az infó, itt mire gondol az ember fia vegyük sorba, a dugó elment akkor valami folyik utána, de ezt nem mondta tehát biztos nem folyik semmi, nyugi, de logikusan végig gondolva dugó: az a valami ami meggátolja hogy kifolyón, valamiből valami, nem? De! A logika jó nem tudok addig pezsgőt inni, amíg nem húztam ki a dugót, na már most, ha a dugó kijött és nem folyik semmi, akkor valami gáz van, nem? És ekkor jött a megvilágosodás van net irány a google találat kettő információ semmi. ½ 10 ismét megvilágosodás barátnőnknek, aki már tapasztalt anyuka nem régiben adott életet Kincsőnek, ezt már írtam 2 posttal ezelőtt, valami olyasmit mondtak már egy héttel előtte elment a dugó. Ok! Akkor nyugi, de ez megint egy át****ás kb. olyan, mint a számolás, de ebbe nem mennék bele akit érdekel az olvassa el első postokat.

Így ¾ 10-kor Alex anyu felkelt és közölte velem, hogy az nem méhdugó, hanem nyákdugó, remek egy másik dugó nyák lemezről már halottam, tudjátok az cucc amire össze vissza van forrasztva minden és ettől minden remekül működik. Mindegy ismét jöhet a google.... 

Az info: A nyákdugó egy véres, kocsonyás váladék ami a méhszájat zárja le hermetikusan a terhesség végéig. Mikor elkezd nyilni a méhszáj, akkor kilökődik. Van aki még aznap, van aki csak hetek múlva szül utána.

Tehát itt tartunk most…. És még 3 days to go………

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr55413245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása