Räikkönen a világbajnok, ennek örömére megvettük kicsi Térképészünk járgányát, idő hiányában most nem fényképezném, találtam a gyártó oldalán képeket, de megígérem a következő postnál pótolom, színeltérés van a miénk olyan dulux narancssárga és barna kutyulék, olyan unisexes amit akartunk. És örömmel tudatom megnyertem, az első vásárlási csatát, babakocsi terén nem volt épp egyetértés, én lobbiztam a 3 kerekű mellett, mert hát az mégis csak, Győzikésen mondva gizdább, mint a 4 meg a 8, Térképészanyu nem osztotta ezt a véleményt, mert szerinte a 3 kerekű nem annyira stabil mint a 4, ebben lehet, hogy igaza van, de sokkal jobban néz ki mint a sok kerekű. Teljesen véletlenül akadtam rá egy weboldalon, nagyon jó volt az ár, egy rakás extra, mózeskosár, esővédő, kézifék, kicsire összecsukható, mindkét irányban tolható stb,stb….., elrángattam este Térképészanyut a címre, és lőn, hiába csak a 3 kerék, ez olyan szerelem volt első látásra, ez kell nekünk, megvettük…….      
tehát követkető postban jön a mi színünk......
 

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr78209076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.27. 09:56:30

Színét tekintve ez is olyan kis fiús... Talán tudtok valamit, amit mi még nem?! :)

Egyébként nekem is tetszésre jobban bejön a három kerekű..de hogy melyik a jobb??
:)
Passz:)

Azért gratulálok... Szépen haladtok,f e jlődtök..és lám, már a 17.hétben vagytok:)))

Szőlő 2007.10.29. 11:34:16

Én már türelmetlenül várom a "mi színünk"-et :) Lassan mi is kezdünk nézelődni, és genyómód kihasználni hogy jön karácsony

Pöttye 2007.10.30. 08:43:33

Ismered ezt az oldalt:
www.apafej.hu

www.apafej.hu/negyhet.php Ennél a részénél valahogy eszembe jutottál:)
süti beállítások módosítása