Kicsit kevesebb, mint egy év telt el az utolsó bejegyzés óta hosszú, de mégis rövid idő volt.

Nagyon -nagyon sok minden történt összefoglalni egy pár sorban szinte lehetetlen, de nem is szeretném. Hogy miért most? És miért kezdem újra? Mert új helyzet alakult ki családunkban.

Az elmúlt hónapban sok igen nehéz döntést hoztunk meg, kalibráltuk a jövőnket, Alex jövőjét stb..

Amiért a blog most újra feléled annak oka, hogy Alex anyu visszament dolgozni és én maradok otthon a már nem kicsi, hanem hatalmas térképészünkkel. Ez persze így nem teljesen fedi a valóságot, mert én is dolgozom,  csak munkámnak hála én délelőtt délután szabad vagyok tehát lehetek én otthon, igaz amikor Alex anyu nem dolgozik akkor én nem vagyok otthon, de mégis van egy rendszer H-P-ig apával hétvégén anyával a kiscsávó. Itt most biztos sokan szörnyűködnek, hogy hogyan lehet ilyet csinálni? Kérem tök egyszerű így… Alex anyu kapott egy igen jó lehetőséget, amit kár lett volna kihagyni főleg annak tükrében, ahogy kicsiny országunk gazdaságilag most áll, 1 max. 2 év múlva úgyis vissza kellett volna mennie dolgozni, ha lehetőség ami kategóriákkal jobb mint az előző helye, bár ez nem is jó szó, hogy jobb inkább más cégen belül maradt egy nagyobb pozícióban, a lehetőség most volt adott, nem egy év múlva, tehát ezt valahogy meg kellett oldani. A megoldás ez: apa marad, anya megy dolgozni.

 

Én bevállaltam, mégis mi lehet nehéz otthon ülni egész nap és vigyázni a saját fiamra, mellette tudok dolgozni és minden happy a jövő talán részlegesen biztosítva. Igen ez volt a hozzáállás.

Eltelt egy hónap, belátom ez nem ennyire egyszerű!

Nos hát ezért indul újra a blog, hátha vannak még apukák akik ugyanezt az utat választják, megpróbálok segíteni én, hogy és mint próbálom megoldani a napunk.

Remélem újra segít mindenki…

Addig is egy kép az első szülinapról…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr151100124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2009.05.04. 17:01:33

Szia!
Rendszeresen be-bekukkantottam az elmúlt egy évben, hátha... ;) Úgy tűnik, nem vártam hiába! Örülök, hogy újra itt vagy-vagytok!
AlexAnyunak gratulálok az új munkához! Teljesen megértem ezt a felállást!
Milyen otthon lenni a Nagylegénnyel? Ha ez rendszer, amit a szülinapi tortájával művelt, akkor gondolom nem könnyű... :)
Remélem, most már nem fogsz eltűnni! ;)

Figaro 2009.05.05. 09:10:17

Szia!

köszi :))
maradunk, este vagy ahogy időm engedi új spot.
nem egyszerű, de nem akarom lelőni a napjaink poénját előre a spotokból majd kiderül milyen itthon lenni :)))

Szőlő 2009.05.07. 15:16:29

Szia, én is, akárcsak Eri benéztem többször, örülök hogy hallani rólatok.

Gratulálok az álláshoz, hasonló a helyzet nálunk is, azzal a különbséggel, hogy Apuka nem tud itthonmaradni, úgyhogy szeptembertől bölcsi.... Kíváncsian olvasom majd a napjaitokat. :)

(Nekem a szülinapi kép nem tölt be csak a hajáig, az viszont édes. :D )

Figaro 2009.05.07. 17:30:50

Szia!

köszönjük :))
van téma bőven...
a szüli napi képet kisebbre vetten, hátha így bejön...

Szőlő 2009.05.07. 18:18:07

Hú de komoly! :DDDD
süti beállítások módosítása