Figaro 2007.08.07. 10:35

Köszöntő

kezdjük….
Köszöntök mindenkit a Térképész blogján, hogy miért térképész erről majd később…
Miért jött létre ez a blog?
A válsz egyszerű, mert apaszemmel még senki sehol értelmes dolgokat nem publikált (legalábbis én nem találtam), nem vezette végig, a terhesség 9 hónapját az apa szemszögéből, ezt az űrt próbálom most én betömni, ez a kilenc hónap, aki végig olvassa előre is elnézést, ha néhol nyers lesz, esetleg tudatlan, felháborodott, vagy túl komolytalan, bocsi férfi vagyok (vagy mi) és apa leszek.
Ez gondolom sokaknak kedves hölgyeim még kevés, és teszik fel a kérdést, egy pasi ilyet minek, az én férjem, pasim, bikám vagy bárhogy is nevezzük a férfit akivel együtt élünk- vagy nem, semmi érdeklődést nem mutat a téma iránt, vagy legalábbis nem úgy ahogy szeretnétek.
Pedig higgyétek le igen is foglalkozik vele. Ez az a téma amihez, tejesen tudatlanok vagyunk, nem egy autó, vagy egy számítógép, vagy bármi „férfias” amiben hihetetlen okosak tudunk lenni. Ő egy gyermek lesz, aki ha sír nem tudjuk frissíteni a szoftverét, lefuttatni egy diagnosztikai programot, hogy mi lehet a baja, és ez még csak egy a sok közül. Ha nem látszik rajtunk, vagy csak nem úgy ahogy szeretnétek, akkor is érdekel. Én órákat töltöttem az internet előtt a téma feltérképezésére, felkészülésre, sok hasznos és haszontalan információval lettem gazdagabb. Kerestem és kerestem, és higgyétek el Ő is ezt csinálja, a férfiak többség egy olyan szerkezet, aki nem kérdez tőled, a haverjától, mert cikinek találja, hogy valamiben nem igazán jártas, majd idővel, amikor úgy érzi, hogy elég információs adatbázis van a fejében, kérdez és beszél róla.   
Felkészülés nagyon nem egyszerű, még nekünk sem, gondoljuk végig, az életünk párja babát vár, ami a gyermekünk is.. Bár ez már a 21. század, de a génjeinkben benne van az apa leszel családfenntartó, megkell teremtened a családodnak az anyagi és erkölcsi hátteret, (csak nekem senki másnak!, ami persze már nem igaz, ettől már lényegesen előrébb van ez a világ optimális esetben a párok egyenlőnek kezelik egymást és problémákat)  ettől, amikor igazán tudatosul, összesz***d magad.
A párja teste, gondolkodása megváltozik, egy érzelmi libikókába kerül, hol repdes a boldogságtól, hol utálatos, ezt mind nekünk is át kell élnünk és, ha belegondoltok ez nekünk sem egyszerű………..         

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr89134231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.08.17. 08:38:26

Véééégre... egy férfi, aki ír erről... Örülök, hogy "tollat" ragadtál, hűséges olvasód leszek.. :)

Egy leendő kismama:
Pöttye

Figaro 2007.08.17. 08:42:15

köszi örülök, hogy csatlakoztál :)))

Pöttye 2007.08.17. 08:53:35

Én is link, ok? :)

Pöttye 2007.08.17. 08:54:23

Mármint linkellek, ha nem gond.. ;-)
süti beállítások módosítása