Figaro 2008.02.25. 16:11

Teszt 2 - 3.

Na ezt ne vedd meg! Megvettük kipróbáltuk rettenetes! Az anyagot hazavágja a kicsi zokni színét kiszedte, és nagyon büdös!!! A szaga mellett nem tudok elmenni, ez rettenet én nem tudom, milyen illat anyagok vannak benne, de a vicc az, hogy külön – külön mármint, ha beleszagolsz az öblítős üvegbe és a mosóporba kellemes az illat, de együtt a kettő mosás után brutál.
Bár megjegyzem, amikor megvettük is kételkedve néztem Alex anyura, hogy biztos ezt akarjuk megvenni, de hát próba cseresznye, hátha bejön ráadásul drágább mint a márkás termékek.
A konzekvenciát levontam soha többé Gabi termék!
 
Értékelés:
Ár:  1
Hatékonyság:  1   
 
 
Teszt 3.
 
Még szinte be sem fejeztem ennek a tesztnek az írását jöhetne a következő.
Cseh Tetra pelenka vettünk belőle egy 12db-os csomagot, hogy biztos, ami biztos legyen elég legyen.
Kimostuk!   Címkén a mosási hő fok 95°C így is tettünk ezen hőfokon kimostuk. Nem fényképeztem le, mert nem akarom, hogy a blogot olvasó kismama a röhögéstől megszüljön a monitor előtt. Lett belőle 12db portörlő rongy……
Itt jelezném mi a képen látható típusból vettünk 12db-ost lehet, hogy a többi nem ilyen jó minőség.
 
Értékelés:
Ár: 3
Minőség: 0
ui:

A szavazással kapcsolatban több panasz érkezett, hogy nem látszik az eredmény. Persze! Amíg nem szavazol nem látod, ha már egyszer szavaztál akárhányszor megnyitod utána az oldalt látni fogod, hogy áll a szavazás. jelenleg  1. Pampers 2. holtversenyben a Huggies és a Liberó

 

7 komment

Címkék: teszetelő

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr97353907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kende és Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.02.25. 19:20:24

Sziasztok!

Még soha nem kommenteltem, de rendszeres olvasótok vagyok! :) Pici fiam 4 hónapos. Szóval, mi Pamperst használunk, másfajtát nem is próbáltunk, nekünk bevált. Kendének nem pihiszéke, hanem egy FP rainforest hordozható hintája van, ez a csúúúúcs nálunk. Ebben hurcolom mindehová magammal. Én is Gabi öblítek, de Dreft folyékony mosószerrel mosom a babaruhát, és így egyáltalán nem büdi. Sőt! És muti a pelenkát, nevetni szeretnénk!!!! :)

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.02.26. 06:08:05

Csak a teszt kedvéért mostátok 95 fokon? Csak mert szerintem tök fölös, és direkt rákédzetem védőnőnél és kismamáknál, a védőnő is azt mondta hogy inkább áztassam és max 60 fok, a 95 nem kell.

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.02.26. 19:02:26

Szerintem is fölösleges 95 fokon mosni, főleg újkorában. De még egy-egy izmos kaki-kupac is kijön 60 fokon, legaqlábbis nálunk. :)

Ingrid 2008.02.27. 09:31:59

Nos, a 95 fokot én sem értem. Vasalással amúgy is fertőtlenítesz, ezért kár az áramost pazarolni és tönkretenni a textíliát. Gondold el. Hiába írja rajta a 95-öt... a víz 100-on forr, gyakorlatilag majdnem kifőzöd ezzel az eljárással. Erre pedig a modern mosógépek korában semmi szükség nincs.

Figaro 2008.02.27. 15:48:24

Sziasztok!

A 95°C-ot egyébként én sem értem.... Ez volt ráírva.... :)))
Már mindegy a ruhánál 1 db-ot mostam így itt elsődleges volt az anyag teherbírása, a tetrát valamilyen fórumon olvastam a hőfokot, hogy így kell mosni.
A fényképet próbáltam, de sajnos a kép nem adja vissza a látványt.

Szöszi-Andi 2008.02.27. 23:51:50

Mi is ezt a fajta tetra pelust vettük .. :)
Azért nem ásom még el .. jól fog az szuperálni, csak a 95°C tényleg egy picit erős :D :D
A Gabi termékek nekem már illatra sem jöttek be, én a mi Arielünkkel fogom a babaruhákat mosni (jelezték anyukák, hogy nem vettek külön baba-mosóport), és sensitive öblítőt használok mellé. A ruhák nagy részét így már kimostam - szépek és illatosak :)

cucka 2008.02.28. 19:45:27

Mi ugyanezt a pelust használjuk és semmi gond vele, igaz, még tesztelésből se mostuk ki 95 °fokon! ;)
Én mosószerként Dreftet vettem, az öblítő meg Coccolino szenzitív. És a kakifoltokhoz nagyon bejött a Vanish szappannal való átdörgölése a foltoknak a mosógépbe tétel előtt (amúgy 40 fokon mosok mindent).
Kitartás! :)
süti beállítások módosítása