Tegnap esti fürdetés már zökkenőmentes volt, amint a képen látjátok gyakorlatilag a vízbehelyezés után 20 másodperccel elaludt. Az éjszakánk sem volt a megszokott fentlevős , mert végig aludat, csak kajálni kelt fel,de ezt is csendben, nem tudom minek köszönhető ez a változás, lehet már megszokta az új otthont, vagy csak simán engedett a kérésemnek, ugyanis tegnap este megbeszéltem vele, na jó ez túlzás vagyis kértem egy nyugodt éjszakát, mert ma reggel mentem intézni a papírjait a hivatalokba, ezt meg nem árt pihenten, és higgadtan intézni, teljesítette, csendes nyugodt éjszakánk volt.

A hivatalok ma: valami sokkal rosszabbat vártam, gyakorlatilag elintéztem mindent, a lakcím kártya már tegnap nálunk volt, mondjuk ehhez igénybe vettem némi csókot az okmányirodába, egy részt nem időre menetem, másrészt pofátlanul soron kívül mentem az ügyintézőhöz, gyakorlatilag 2 perc alatt megkaptam a kártyát, így megúsztuk az oda-vissza postázgatást,  amivel ma reggel rongyoltam az OEP-hez, ezzel kapcsolatban volt némi aggodalmam, mert ugye fővárosi és Pest megyei egyben (Teve utca) az káosz lesz, ott leszek estig, ezzel szemben tovább tartott kiállnom a P+R parkolóból a kocsival, mint a tb-kártya intézése, 8:00-kor nyitnak, 8:10-kor már indultam a MÁK-hoz a többi papírt intézni, gyakorlatilag itt is tovább tartott parkolóhelyet találni mint az egész ügyintézés, komolyan mondom nem szoktam fényezni a hivatalokat, mert utálom és általában leszi**tnak mindenhol, de ma hihetetlen volt a sebesség, és a rugalmasság, úgy komplexen minden, itt akár adhatnék egy tízest a tízes skálán, de egy apró baki miatt csak 10-es alá, ugyanis a dokink ma kint járt, a kezdőcsomagot már múltkor felírta, de fogyóban volt a fürdető krém, meg a biztonság kedvéért írt fel kúpot láz esetére, hogy legyen itthon, ki tudja. Elmentem a gyógyszertárba kiváltani - és itt jön a rendszer nevetséges része – Alex taj száma érvénytelen, haha mondom a pasinak ne viccelj már nincs fél napja, hogy az OEP kiadat, még meleg rajta a fólia, ez akkor is érvénytelen, ok lesz**om akkor itt az enyém írd ki arra (múltkor Alex anyu számát írták fel a vényre), jön a válasz arra nem lehet, kérdem miért (?) , mert megfelelő rubrikában van egy szám, semmi gond áthúzom  és felé írjuk az enyémet, ha kell aláírom, hogy javítva, mert elk***tam, azt nem lehet (!), értem, akkor megkérdeztem, hogy mi a terve, merthogy a termékek tuti jönnek velem, itt van két taj szám oldja meg, közben hazaszóltam Alex anyunak, hogy hívja az OEP-et mert szar a szám amit adtak, a megoldáshoz a gyógyszertár vezető kellett, a termék nálam mehetek haza, amikor is Alex anyu visszahív, hogy nincs semmi gáz a számmal, csak kell 3-4 nap amíg rajtuk kívül más is látja a rendszerben. Hát ezért az alá…..    

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr76440432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakótárs · http://hommelette.blogspot.com 2008.04.25. 07:19:10

Haha, ezért nem szabad sietni az ügyintézéssel. A kórházban kap egy ideiglenes TAJ-számot, ami azt hiszem az édesanyja száma, csak az első számjegy nyolcas. Nekünk azt mindenütt elfogadták egy hónapig, amig az OEP ki nem küldte a kártyát. Mindenesetre dicséretes sebesség, mg az Államkincstár is megvolt! ;)

Lili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.04.25. 16:01:47

Gratulálok Alexhez, azt hiszem a szülinapi partin egyszerre fújjuk a lufikat, Szonja lányunk is aznap született, igaz mi estig húztuk.

Alvás: Nekem azt javasolták érjen valami a kis arcához, pelus, pléd, bármi, biztonságérzetet ad, nekünk bejött.:)
süti beállítások módosítása