Figaro 2007.09.21. 07:38

Most vedd meg

Ma hajnalban ismét vásároltunk, nem akartunk lemaradni, ezért gyorsan kerestünk egy  ismerőst aki elteszi, de volt még kihelyezve is, az Angol kék – piros hipermarket lánc mától beakciózta (27-ig) az Avent kézi mellszívóját, ajándékként adnak mellé 5db-s tejtartót. A készülékcsomag + a poharak így együttesen 11990.- , talán ez még egy picit koraibb volt, mint az előző vásárlási akcióm :))), de idejében mindent be kell szerezni , és hát miért ne tennénk akkor, ha ezen még nyerhetünk is cca. hatezret, tehát akinek még nincs és ilyet szeretne, goooooo a hiperbe!     

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr83172068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.21. 08:22:40

Én pont ugyanilyet veszek ma...tegnap még 14.000 volt...
ez szuper készülék :)))

Figaro 2007.09.21. 08:55:34

ok. csak figyelj a blokkra, nekünk hozzá számolták a pohart, de a vevőszolin visszaadják az árát....

Gabi · http://www.kismamavagyok.blog.hu 2007.09.21. 09:33:05

Igazából lakásfelújítás után akartunk ilyetén ketyeréket megvásárolni, de ez most tényleg kihagyhatatlan ajánlat! Köszi a tippet! :)
Amúgy ha anyatejtároló edényt vennétek külön (a műanyag kék-kupakos poharakról beszélek) , érdemes külön megvenni a poharakat és külön a tetőket, mert úgy kb. 2 ezer ft-val olcsóbb...

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.22. 19:20:09

én már nem kaptam...el is sírtam magam ott a bolt közepén...utána idegrohamot kaptam, mikor közölték, hogy már nem is lesz...mi az hogy nem lesz???????????? akkor miért van meghirdetve????????????? két nappal ezelőtt fogtam a kezemben még 14.000-ért kb. 4 darab volt...ennyire akcióztak?????????

Figaro 2007.09.25. 19:27:32

sajnálom, megnéztem neked már nálunk sincs.....

Bobus 2007.09.27. 10:35:04

Vorosbegy: tegnap a Keresztúri útiban még volt jópár darab. A vevőszolg.-on azt sem tudták miről van szó, de visszaadták a pohár árát. Terkepesz: köszi az ötletet, én még úgy gondoltam ráérünk ezzel, de ennyiért most kellett megvenni :)
süti beállítások módosítása