Figaro 2007.09.04. 16:31

Az első vásárlás

Az első vásárlás érdekes és utólag elgondolkodtató volt, lehet a „sors” fintora vagy nem tudom, térképészanyuval megbeszéltük, ha esetleg valamelyikünknek véletlen vásárlásrohama támad, unisex színeket választunk, egyrészt mert nem tudjuk milyen nemű térképész, másrészt úgyis eltesszük majd a következő térképésznek, és különben sem vagyok a fiúk kékbe a lányok rózsaszínbe öltöztetésének híve, annyi szín van még miért csak ezt a kettőt veszi az emberek többsége? Épp drogériába kellett mennem papírzsepiért, merthogy máshol nem lehet kapni, na jó ez nem igaz, múlthét végén kaptuk meg a Kentaur jelű nagy drogérialánc akciós újságát és már akkor eldöntöttem jövő héten, ha ráérek beugrom és megveszem a kiszemelt termékeket, mert vásásrolni kell (!), lehet, hogy kicsit a fogyasztói társadalom rabja vagyok, vagy egyszerűen lánynak készültem csak menetközben a lábam közt kinőtt valami lógó izé, ezért nyomokban ugyan, de a vásárlási vágy megmaradt. Tehát a drogéria, mivel ide nem sűrűn járok, 20 perc körbe – körbe mászkálás után megtaláltam a sor közepén, épphogy csak a szemem szúrta ki a már előzőleg megtett 3 körben, a 3db-os gyerek zoknit, hihetetlen marketing duma van a hátulján („ez a tökéletes légáteresztő viselet”), Modern Italy-nak feltüntetve, melynek származási helye Kína, mindegy 95% pamut, a gyerek lába nem lesz büdös, megvesszük, a másik két terméket még véletlenül sem találtam meg, ezért a termékkel és az akciós újsággal menetem a kasszához kérve egy kis segítséget, itt jön a „sors” megmutattam a két terméket ezeket keresném esetleg akad még valahol, a biztonságiőr néni elmondta, hogy kb. ötször mentem el mellette, már épp kérdezni akarta segíthet-e, na mindegy, Babaplédet, és Plüss rágókendőt keresetem, (utóbbi egyébként egy 30x30-as plüss rongy közepén azonosíthatatlan csörgő fejő állattal, a címke szerint hajpánt, nem vagyok egy hajpánt-szakértő, de köze nincs hozzá, ez Kínában hajpánt nálunk rágókendő)  mindkét terméket többféle színben hirdetik, így biztos lesz unisex szín, mert ugye ezt beszéltük meg. Nem volt! A néni a bolt leghátuljából ordít, kék van jó lesz? Gondolkodás nélkül rávágtam, Igen! Csak az autó felé haladva gondolkodtam el, vajon miért csak kék volt????????

A bejegyzés trackback címe:

https://terkepesz.blog.hu/api/trackback/id/tr14157355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.04. 17:28:17

:))) én azért kérdeztem a kezdetek kezdetén, hogy Térképész fiúnak készült-e mert itt olyan kék minden a blogon...lehet, hogy ez tudatalatti... :)))))
ilyen kistakarót, vagyis rágókendőt én is vettem :)))
Donát a mai napig a babás kistakarójával alszik...

Figaro 2007.09.04. 18:20:56

nem szimplán véletlen:))), két számmomra értelmes sablon volt ez, és Ingridé, azt már nem akartam túl egyforma lett volna....

Pöttye 2007.09.05. 08:08:13

Ritka pasi vagy te Figaro... :)

cucka 2007.09.05. 18:13:56

Pedig, ha megnézed a mostani "semleges" színű babarucikat, számomra elég "kék"-nek tűnnek...:))) Predesztinált kis Térképész! :)))

Ingrid · http://www.terhessegem.blog.hu 2007.09.07. 08:16:58

Itt kérem szépen minden kék :) No, nem zaklatni akarlak, nagyon jó ez a rágókendő. Sokan veszik, állítólag a babák imádják! Jól választottál. Az, hogy hajpánt, eléggé vicces. Nem lehetett a toppon aki fordította a termékleírást.

Blogsablon: nevetni fogsz, de én is ezzel a kékkel kezdtem :) Közben átalakultunk, remélem olyan színnel folytatod majd, amikor kiderül Térképész neme, amilyennel a szíved mélyén szeretnéd ;)

Figaro 2007.09.07. 13:35:26

Igen ezt jól látjátok itt minden kék, vagyis az egyik zokni fehér :))), de nem én tehetek róla ez a sors keze már írtam :)))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.14. 09:25:39

TÉRKÉPÉSZCSALÁD JÓL VAGYTOK?????????????
írhatnál valamit!!!!!

Figaro 2007.09.15. 12:38:09

igen, már olvasható
süti beállítások módosítása